For at betale kontingent skal du have en profil i klubben - altså være registreret.

Så hvis du ikke allerede har en profil, skal du starte med at oprette profil - altså registrere dig.

Opret Profil

Når du skal oprette profil i Haslev Tennisklub, skal du starte på forsiden.

Klik på knappen "SOMMER" eller "VINTER" under "BLIV MEDLEM" alt efter hvilket kontingent du ønsker at betale.

Bliv medlem.jpg

Når du opretter profilen, skal du vælge dig et brugernavn og et Password

For at betale skal du altid sikre dig, at du er logget ind på hjemmesiden.

Kontingentbetaling

Når du har profil, så kan du komme til at betale dit kontingent.

1) Start med at vælge "KONTINGENT & BOOKING" i menulinjen og klik så på den type kontingent, du gerne vil betale "SOMMERSPIL" eller "VINTERSPIL"

Du kommer nu til siden, hvor man både booker baner og betaler

2) kontroller, at du er logget ind på siden (dit navn skal stå øverst til venstre). Hvis ikke, så skriv brugernavn og password i de to bokse og tryk på "LOG IND" knappen

3) Start med at booke en bane. (vigtigt, da det sikrer at din profil til sommerspil/vinterspil opdateres)