Kontingenter og sæsoner

I Haslev Tennisklub har vi to sæsoner:

Sommer sæson: 1. april – 30. september

Vinter sæson: 1. oktober til 31. marts

Der betales særskilt kontingent for de to sæsoner.

Sommer sæson:

I sommersæsonen er der 4 udendørsbaner til rådighed. Man kan ikke få en fast ugentlig tid, men må booke fra uge til uge (løse tider). Der kan højest bookes baner 7 dage frem og man kan have 2 samtidige bookinger inden for 7 kalenderdage. Der er sædvanligvis ikke problemer med at få en bane, når man ønsker det.

Der er følgende medlemskaber

• Sommer Junior & ung-senior
  • Sommer Senior
  • Sommer +65
  • Sommer familie

Ønsker man at have mulighed for at benytte hallen i tilfælde af regnvejr, så betales et særskilt tillæg for dette.

Her er det vigtigt, at det normale kontingent betales før tillæg for brug af hal

Vintersæson:

Vinter sæsonen er lidt anderledes. Da der kun er 2 baner til rådighed.

• Fast Tid: Et medlemskab med fast tid indeholder reservation af én bane én time om ugen sammen med en makker (som altså også skal have fast tid). Har du medlemskab med fast tid, kan du desuden booke ledige tider i hallen (løs tid). Der kan højest bookes baner 7 dage frem og man kan have 2 samtidige bookinger inden for 7 kalenderdage.
  • Løs tid: De kan booke ledige tider i hallen (løs tid). Der kan højest bookes baner 7 dage frem og man kan have 2 samtidige bookinger inden for 7 kalenderdage.
  • Fast ugentlig tid uden løse timer: Du har sammen med en makker én fast ugentlig time. Men du har ikke ret til at booke yderligere tid i hallen

Kombineret med alder og familie muligheden giver det følgende muligheder