Tillykke med bevillingen! - Haslev Tennisklub har modtaget 100.000 kr. til tennishal projektet.

I DIF og DGI's foreningspulje er vi glade for at kunne støtte foreningen og hjælpe til med realiseringen af jeres projekt.

Støtter foreningsidrætten med 44 mio. kr. årligt

Haslev Tennisklub har modtaget bevillingen på 100.000 kr. fra DIF og DGI's foreningspulje, der årligt uddeler ca. 44 mio. kr. til projekter i idrætsforeninger. DIF og DGI's foreningspulje kan støtte lokale projekter i idrætsforeninger, f.eks. til medlemsrekruttering, udvikling af nye aktiviteter eller løft af trænerkompetencer. Puljen kan søges om op til 300.000 kr., men langt størstedelen af puljens bevillinger ligger mellem 10.000 og 30.000 kr.

Puljens midler kommer fra de såkaldte ’Spillehalsmidler’, som Venstre, Liberal Alliance, Det Konservative Folkeparti, Socialdemokratiet, Dansk Folkeparti, Radikale Venstre og SF har afsat til lokalforeningspuljer til støtte for det frivillige foreningsliv i Danmark.