Sommersæson 2022 klar parat start :) 1.april til 30.september…..

Baner vil stå klar til Jer fra 1.april. 2022

Lørdag 2.april vil der være lidt frivillige med lidt klargøring af både klubhus-område og baner.  Vi starter kl.9 hvis du har lyst at deltage - vel mødt.

Herefter vil der i løbet at foråret – forsommer blive lavet forskellige arbejdsopgaver.

Standerhejs 9/4 - med morgenmad og efterfølgende hyggespil for medlemmer:

Vi holder officiel standerhejs lørdag 9/4 med lidt morgenmad efterfulgt af hyggespil og socialt samvær med andre spillere i klubben. Deltagelse er åben fra juniorer til seniorer +65.

Morgenmad er mellem kl.9-10, hvorefter vi slår over i en god portion hyggetennis. Vi blander spiller af de fremmødte og afhængig af fremmøde kan det være vi bliver kreative med spillet.

Vi ønsker tilmelding, da vi også skal købe ind til dagen. Hvis du har din gang på banerne, kan du skrive dig på sedlen ved dør til klubhuset eller blot sende en mail på kontakt@haslev-tennisklub.dk

.... så har vi en chance for at købe rigtigt ind - Tusind tak.

God sommer og godt spil til Jer.

Bedste hilsner

Haslev Tennisklub