KÆMPE STOR TAK TIL LOKALE FONDE FOR DERES STØTTE TIL TENNISHAL PROJEKT

• FONDEN PRÆSTØ BRAND
  • DANSKE BANK LOKALFOND

for deres tilsagn om støtte til Haslev Tennisklub tennishal

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klubben har søgt rigtig mange fonde og svarene er jævnt kommet ind. Desværre har det budt på rigtig mange afslag.

Vi syntes jo at vi har et rigtig godt projekt som vil medvirker til øget fællesskab for alle aldersgrupper, give mere klubliv, forbedre tennisliv og faciliteter for Haslev by om omegn.

Vi er overraskelsen over mængden af afslag, men foranlediges til at tror at det hænger sammen med Covid har hærget og rigtig mange midler er gået i den retning. Det er ekstra hårdt for Covid og regeringstiltag har også sat kraftig pres på byggematerialer mm og påvirker priser voldsomt og har hævet projektprisen. Det er virkelig trist for det kommer til at spænder klubben ekstra hård for økonomisk og der skal arbejdes meget hård for at skaffe midler.

Derfor er det så skønt at mærke at lokale fonde støtter op om projektet

IGEN TUSIND TAK TIL

• FONDEN PRÆSTØ BRAND