Projekt Udvalg

I klubben arbejdes der både med store og små projekter.
Udvalgets opgave består i at afdække og definere behov og opgave og i sidste ende være med til at få udført projektet.
Projekter tages op via bestyrelsen for at vurdere relevans, budget og ressourcer mm. før der arbejdes videre med dem.

Du behøver ikke være i bestyrelsen for at være i en projektgruppen. Du kan være medlem eller forældre, det vigtigste er at du ønsker at være med til at vedligeholde og udvikle klubbenfor vores alles sammen fælles bedste Haslev Tennisklub.

Projekter og ideer kan være af forskellig karakter, f.eks.
- vær med til at øge medlemstal, - forbedre faciliteter, - et bedre klubliv og sammenhold og meget mere - Input modtages.

Hvis du kan og gerne vil afsætte tid til at hjælpe og medvirke til at udvikle klubben - så er du meget Velkommen.

Aktive projekter er lige nu:

Tennishal projekt  - At få anlagt indendørs tennishal med 2 baner tæt ved eksisterende klubhus  og udendørs faciliteter.

Se projekt beskrivelse: Tennishal projekt beskrivelse

Aktuel status:

Hallen er bygget og taget i brug

Sponsor udvalg    - At få udbredt HTK sponsor koncept til så mange virksomheder og private som muligt.