Sponsor udvalg:

I bestræbelserne på at udvikle Haslev Tennisklub har vi nedsat en Sponsor gruppe, som skal arbejde målrettet på øge klubbens synlighed, at skaffe sponsorer til gavn for udvikling af klubben, med både udstyr for at forbedre sportslige aktiviteter og faciliteter for at understøtte øget sociale fællesskab.

Har du lyst at være sponsor eller hjælpe med at skaffe sponsorer til Haslev Tennisklub så kontakt endelig sponsor udvalg ansvarlige.

Søren Hansen

Mail: mail@combiflex.dk

Vi har udarbejdet mapper med materiale som fremviser Haslev Tennisklub sponsor koncept.

Sponsorfolder
Sponsoraftale

Der arbejdes struktureret med hvilke firmaer der kontaktes og deres svar, så vi ikke genere vores lokale erhvervsdrivende firmaer med vores henvendelser.

Skulle du have input og ideer til eventuelle firmaer, som kunne have lyst at støtte Haslev Tennisklub med sponsorrat, så kontakt os endelig. TAK.