Tennissportens dag:

Det er den 27. april i år.

Der kommer til at ske mange ting i og omkring klubhuset. Tag en god ven med og lær vedkommende at spille tennis!!

Program for dagen følger.

Kontingent:

Ved sæsonstart skal der betales kontingent for sommersæsonen.

En del medlemmer har modtaget en besked om, at det opkræves automatisk d. 1. april 2024.

Desværre oplevede vi i efteråret, at mange - på trods besked her om - ikke fik trukket kontingent automatisk.

Vi beder derfor om, at du selv kontrollerer, at kontingentet betales.

Nogle medlemmer vil gerne gøre brug af hallen i sommerhalvåret, hvis det fx er regnvejr.

Vi gør opmærksom på, at der skal betales et særskilt tillæg til kontingentet for at gøre brug af hallen.

Tillæg og kontingent kan ikke betales samtidigt, men er 2 særskilte betalinger.

Du kan finde en vejledning her

Standerhejs i Haslev Tennisklub

Blev afholdt 6. april 2024. Ca. 30 medlemmer mødte op og var med til at "skyde" ny sæson i gang.

Se billeder længere nede på siden (under Facebook)

Generalforsamling i Haslev Tennisklub

Blev afholdt 6. april kl. 11

Referat kan læses her

Her finder du det vedtagne budget og regnskab

Bestyrelsens forslag om anlæg af Pickleball baner ved klubhuset blev godkendt. Du kan læse om projektet her . Og budgettet finder du her

Velkommen til Haslev Tennisklub

Her på siden finder du informationer om klubben og dens aktiviteter.

Du kan også læse vores lille folder om klubben her

Skulle der være spørgsmål eller forhold du ikke finder svar på her på hjemmesiden, er du velkommen til at kontakte formanden, kasserer eller træner, så vil vi forsøge at hjælpe dig med svar.

Kontakt:

Hjertestarter

Målet har været at indsamle 3588 kr. til abonnementet

Målet er nået!

Sponsoraftale med OK

Den nemmeste måde at støtte Haslev tennisklub på, er ved at tanke benzin eller diesel hos OK.

Tennisklubben får nu 10 øre pr. liter benzin eller diesel du hælder på tanken, når du betaler via OK app'en. Du kan læse mere om, hvordan du gør her. Er du i tvivl om noget, så kontakt vores kasserer.

På generalforsamlingen blev der talt om, hvor mange medlemmer der støtter Haslev Tennisklub ad den vej. Af den netop modtagne opgørelse fremgår det, at kun 10 medlemmer støtter os når de tanker benzin eller diesel.

Har du spørgsmål vedrørende

Generel karakter - kontakt formanden på jheramb@gmail.com

Økonomi/betaling - kontakt kasserer på syrensen@gmail.com

Haslev Tennisklub. CVR.NR.: 28565836